hey there delilah.

hej.
stalker (:

idag är jag glad men jag är trött
och jag har någon konstig känsla av att det inte kommer gå så bra för mig idag.

igår var jag, sofie och jossan i alla fall i stan och de va myspys.
köpte ny "piercing" till mitt töj-öra
och det e skiiiiiitsnyggt.
men lite för stort så jag bajsar snett.


aja i alla fall sen efter stan så drog jag hem ill sofia och hade de trevligt där.
dock så klämde sofianr2 fingret och vi tyckte jättesynd om henne och hon tappade hela sin pepp.
men det var skojigt i alla flal. jag fick för mig att jag skulle garva för mig själv i fem minuter

och vi är from now on THE GANG!
så puss på er <3


   
    <3
(bilderna är från 7juni på bdb)



hums. ikväll blir de nog skoj igen i hope.
och vi får se när jag skriver nästa gång.
men här är i alla fall en textsnutt från;

the fray - hundred
Its hard I must confess
Im banking on the rest to clear away
Cause we have spoken everything
Everything short of I love you

You right where you are
From right where I am
Somewhere between
Unsure and a hundred

And who's to say its wrong
And who's to say that its not right
Where we should be for now



bye.
share my bed darling

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0