tagga!

hej töntar jag sitter med för stora hörlurar o töntar mig inför lördag ^^
PARTY!

anyway. igår var som vanligt en tröttdag och jag sover några timmar på eftermiddagen. mys.
jag vaknar lagom till middagen och fattar inte alls varför alla är uppe, hade jag försovit mig?
nej det var liksom fortfarande samma dag och jag var 100% säker på att dt var morgon så jag fattade ingenting.

På lördag är det experience i uppsala med sofie amada o bea! skojskoj.
jag e gaanska taggad muha. det ska bli roligt.
fick med amanda ut nu också så det e extra skoj!
Bebisen ska inte vara ledsen (jag menar hon e ju med mig!) bättre kan det inte bli.

annars så är allting jättebra
i tisdags var det mörkerfotografering med klassen och det var jättemysigt vi snackade spöken,
vi gick till kyrkogården o fotade lite och rätt va de e så rör det sig npågra mörka figuter och amanda börjar skrika o jag blev så jääävla rädd.

i alla fall så blev det många lyckade bilder och jag längtar tills vi får se dem! wihoo!
iofs blir itne det förän v43! :(


på fredag ska jag till doktorn och få reda på vad det är för fel på mig och jag är ganksa spänd över det.

Jag drömde en sån där cp dröm igen här om naten föressten, men jag kom inte på det förän dagen efter så det var ganksa skönt. men jag hgade en sån där känsla i magen hela tiden och det är skitjobbigt.
som om allt vore normalt.

Nu ska jag jobba vidare på multimedian.
fo2b<3
PUSSS!!!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0