hejfo2b<3

jag älskar våranklass.
jack står precis just nu o dampar med en häftapparat och jag sittert som vanligt o gör ljud, julia sitter o ljudar sig honockså och alla är allmänt irriterade på uppgiften.

älskaälskaälska<3
hoppas itne människankommer bara o pumpar gift i oss.
snart ska jag hem och senare ikväll tillbaka till uppsala för mörkerfotografering! fett najs.
längtar faktyiskt senom det kommer gå såbra det får viväl se sen.

Och jävla muppar somhar kollat in min blogg och inte kommenterat!!!

men jag vet inte vad jag ska skriva jag mår bra så då har man välinte lika måpnga tankar. men jag får välsakriva sen
ledsenom jag gör er ledsna genom att vara glad.

Hejsvej.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0