Hej

hej där.
idag har jag varit i skolan igen, som vanligt
lovet var helt underbart men det kändes som om det bara var över jättefort, ungefär som om det var en långhelg.

Jag var hos sofia på Maskerad fest, det var skitskoj men jag fick sitta med en viss fullis hela senkvällen, men vad gör man inte för sina vänner liksom?
så börjar jag självklart grina bara för att hon inte mådde bra.. typiskt jag.

I helgen är jag LEDIG!!! så jeffla skönt. Erik fyller år på tisdag så vi ska dit på söndag och det ska bli riktigttrevligt, känns som om att vi inte har träffats på ganksa länge nu.

och när jag väl är inne på ämnet så kom jag på för någon vecka sen att jag har verkligen två bröder.
det är någon konstig känsla när man inte träfar varandra, som om Erik har ämnat familjen eller nått men jag vet ju att han verligen inte har gjort det.

I alla fall så igår hade vi någon typ... Liv&Lust dag och det va skitnajs. var på typ Kinesologi och det var helt jävla underbart. så coolt! måste gå på det! en nackdel är att det ärdyrt, tyvärr.

Och jag själv:
Jag mår nog ganksa bra nu. Tror jag.
Jag drömde en dröm här i veckan, helt knasig men.. det känns så verkligt.
men denna gången visste jag att det var en dröm när jag vaknade i alla fall..
men jag är jävligt trött.
Och på tal om trötthet!!!
jag ska göra en gastroskopi snart, den 19-20 ska jag till astridlindgrens sjukhus.
Jag är jättenervo.

ska gå o låna en kamera nu! puss! <3
kommentera om ni vill.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0