snark

hej nattmössor.
nu sitter jag vid min brors dator medans han ligger här och snarkar,
komiskt kanske, va vet jag,

dage nvar intressant, tråkig.
fick VG på nationella matte A.
STOLT. I have a rigt to be.

efter skolan gick jag hem, sov, vaknade för att vi skulle äta, diskade, gick iväg till mötet.
det var mys iodag,
bara vi tjejer där så vi satt o prata o spela lite twister,
så jävla kul ställningar,
tror jeffa fick med några bilder på min röv när jag stod i någon konstig ställning.

men jag ville bara säga hej, så ni som bryr er, HEJ!
jag skriver nog imorgon.
då är det förövrigt en vecka kvar tills jag fyller år ohc YEAHJ! XD

puss söt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0