lördag

JAG KLARADE DET.
jobbat klart för.. just nu.. 1 timme och 33 minuter sedan.
så jävla skönt det kändes.
en riktig amerikan var o handlade hos mig idag. det flinade jag åt länge.
jag älskar deras sätt att vara

hm, annars idag så åt jag bara lite sushi, jag gillar dock inte fisken så jag tar dem med räkor och gurka i.

igår, då. Det berättade jag ju om.. Men senare på kvällen så pratade jag med Oscar,
en gammal vän från Väsby som är jättesnäll problemet var att han tjatade om att jag skulle vara vaken
och bara för att jag skulle jobba idag
så ville jag sova
och jag lovade att vara vaken idag
men om jag går och lägger mig tidigt, så han inte hinner logga in
MOHAHA XD

och nu lyssnar jag på kent. jag älskar kent, kent gör mina andetag (utan dina andetag)
och hans texter förtrollar på ett sånt där sätt som ingen förstår
och man bara sjunker in... förlorar sig i hans värld

och jag ska inte ta självmord.
ni som säger att jocke skriver självmordssånger,
ni har inte lyssnat, levt i det. Ni har inte förstått vad han säger.

men i alla fall!
Nu ska vi leva livet.
jag är glad idag. det är kul :)
men jag tänkte såhär
att det är många killar som tjatar på mig. kom jag på nu liksom, från ingenstans förutom att jag skrev om oscars övertalning att hålla mig vaken.
bajsbarn (:

det finns någon intressant. jag vet inte vem du är. du är spännande.

men jag skriver kanske sen.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0