äntligen fredag?

eh. nej, för imorgon är det lördag och då ska jag jobba
jag funderar på att säga upp mig efter sommarn, men jag vet inte hur jag ska klara mig på bara studiebidraget varje månad
när jag ska spara och betala räkningar på samma summa.
det blir lite kärvt då typ.
jag ska skaffa mig en rik kille. haha, onda tankar (6)

men i alla fall,
den här veckan har jag legat hemma sjuk, iofs så gick vi bara i skolan i tre dagar och 2/3 dagar var jag sjuk.
bra procent liksom.
men tisdag onsdag gjorde jag då alltså inte så mycket alls.
förvånande?
hm.

I onsdags tror jag, eller var det torsdags, ja det var det.
Torsdags,
då kom Erik och Kristin, det är min bror och hans flickvän.
när de hade kommit hit så åkte jag, erik, kristin och stefan ut till Sigtuna och spelade lite golf.
det gick förvånansvärt bra,
även om jag förslorade spelet vi spelade men både puttarna och utslagen gick bra
det va pitcharna som försötörde allt för mig, de va lite drygt. annars hade de gått mycvket bättre.
i alla fall,
sen när vi kom hem så spelade vi lite kort, myskulsomfan.
och sen så spelade vi hela kvällen, med mat mellan såklart, och det var skitkul.
vi skrattade väldigt mycket allihopa och jag gjorde bort mig rätt rejält!

inatt så drömde jag massa skit typ om att jag vet inte men jag tror jag var på klassresa med både min sjätte och min nionde klass, och det var några av oss där som var brottslingar och vi kidnappade några barn som vi sen flådde.
men sen året efter så skulle voi åka på samma resa och då hade jag ett dåkigt minne att jag hade gjort något dumt där borta men sedan så kom jag fram till att jag bara hade stått brevid och tittat på men det var ändå jätte tungt.
sen sjönk båten vi va på och jag skulle köpa kaffe på ica sätuna och då snodde en gammal gubbe mitt kaffe för han trodde jag jobbade där.
hm..
jag hatar mina drömmar.
jag tycker dock om dom drömmarna som e bra, haha men vem gör inte det liksom.
knäpper.

idag så gick jag upp, åt frukost med de andra och sedanså åkte jag mamma o pappa ut till husvagnen som för tillfället står i Bro medans Erik och Kristin åkte ut till golfbanan igen.
när vi kom till husvagnen så var Lasse och Anita där redan så vi fick lite sällskap av dem och de bjöd på cola <3 och fika.
vi var kvar där några timmar medans vi klippte gräset och mamma rensade lite skit från buskarna.
det blev faktiskt riktigt fint.
tintin tyckte dock att det var skittråkigt för han gjorde sina ljud hela tiden, typ "onk onk"

hm.. sen kom vi hem, jag satte mig vid datorn och tvekade med att skriva blogg hela tiden.
sedan så gick vi och åt, spelade lite kort
och nu är jag här igen.
nu tog jag mig tide ntill att skriva blogg för nu är det typ ingen social på msn,
men vem är det en fredagskväll liksom.
folk har ju liv.

men i vilket fall som hellst,
bara för att jag skrev det där så va det massor som skrev på msn.
skummisar :D

inte för att jag har något emot det men.

men äsh nu är det för många som skriver. de blir inge av med bloggandet, dessutom har jag ju redan skrivit så mkt.
men puss på er alla sötnosar (ni som tar åt er)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0