5 eller 3.

jao visst så är det.
om 3 dagar: "fyller jag år" med familjen för att ingen är hemma på min riktiga födelsedag
om 5 dagar: FYLLER JAG ÅR PÅ RIKTIGT XD

Men det är såhär att jag jobbar imorgon. 11-20 för dom som ville veta
och jag vill inte
jag orkar inte
men vad gör man liksom? Jävla skit
Sen fick jag min lön idag och det var typ 884 kronor eller nått. (jag får studiebidrag, 1000kr på måndag)
WTF! jävla helvete. dom pengarna.. kommer gå åt till:
-TV 150kr
-Mobil 295kr
-Spara 300kr
-Sommarlovskort 495kr

Sen blir det typ 150 kr över pga att jag har tagit ut/handlat för ca 500 kronor idag vilket var jävligt dumt, men vad gör man?

Men ja. I alla fall. Idag kom vi till skolan och fick reda på att engelskan var inställd,
därför satte vi oss vid Awats och åt lite frukost och annat snaffs,
efter ungefär en timme så hade jag fötterna på en stol och halva kroppen på soffan, halft sovande
så det måste låta som en riktigt spännande morgon!
efter ett tag ser vivår lärare komma och hon sa att hon inte hade mått så bra inatt,
jag undrar om det är pga oss. Eh ja, vi har.. Pratat med rektorn om henne, eller "vi" det var ju bara en utav oss som vågade men det är i alla fall gjort!
men jag fick i alla fall dåligt samvete om det var det ****** hade mått dåligt över.
jag är inte en dålig person, du är bara en dålig lärare.

jag menar, vad säger du omden här kommentaren jag fick
efter att ha skrivit en engelska uppsats och jag fick VG- på grund utav:
"ja eftersom du är duktig på engelska och jag vet det så måste jag bedömma dig högre än de andra."
När jag sedan tog upp det med ****** så svarade hon med att "skolledningen säger så"
vilket jag idag fick reda på att det inte ALLS var så.


Hm.. REsten av dage nva rokcås dryg. Vi gör ju INGENTING. varför ens gå i skolan, det är ganska lockande att bara skita i allt o komma tillbaka nästa år. men nej, duktig flicka, stannar i skolan. MM. ja.

Efter skolan åkte jag och handlade lite vad som skulle bli sommarkläder.
Det blev dock bara en skjorta, solglasögon, flipflop jordgubbar, nagellack och trosor.
Hm. Det säger sig självt att utbudet till.. Ja... Mig.. var inte så bra.


Nu ska jag tjura och kanske se en mysig film.
Natti.
Vill du hjälpa mig att leva?

Kommentarer
Postat av: jesse

hihi soewt

2007-05-26 @ 01:30:51

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0