livet i största allmänhet.

goddag folket.jag vill börja med att säga att min mellanslagsknapp är lite seg sådet blirinte mellanslag ibland.

jag har inte skriviti påså länge numendet e vältill största delför att jag ikntehar någondator sensåär det juså att jag har varit sjukl.

nuden senaste tidenhar jag varit på jättedåligt huimör också dels för att jag är såensam jag är jusingel igenochdet är ganska konstigt, efter tvåår liksom.
sensåhar det hänt ensak inomfamiljenockså som är ganska jobbig. :/

jag har börjat prata med tobbe mkt mer igen,jätteroligt :D,hanär en riktig vän,synd att vinte bodde närmre varandravbara.

nuför tidenaå bor jag ute i"garaget" feting mysigt, kansmygaut på kvällen liksom.mohahi.
inte för ajg hade tänkt att göra det men.
jag vill typ byta skola också,eller jag trivs ju,visst det gör jag..
menjag vill gå enannanlinje, eller så.
jag är såjävla trött påallt.

det finns enkille iminskola somär typJÄTTE snygg.
menhanvet nog itne vemjag är.hms.

förra helgenså jobbade jag o sov hos stefanfaksitkst! mys. iofs såskällde tintin mitt i natten o det va konstigt att inte sova i min egen sänge men det gick ju bra ocks så.

nui helgensåska jag  jobba,(tråkigt) senska jossanoch emlankomma tillmig omysa!
jag har faktiskt städat o bytt is-ängen.mohahi.

igår såvajag värsta hemmafrun.
mamma va borta på möte såjag opappa va hemma ensamna,
dålagadejag matenochsenså damsög jag ochsenså gickjag ut med hunden. kände mig riktigt duktig faktiskt.mohaha.

nuslutar visåjag ska dra. får se när jag skriver nästa ghång.
ochsorrygenför att minmellanslagsknapp inte funkar.
PUSS!
ge mig kärlek.

Kommentarer
Postat av: Stefan

familjegrej?
menar du vår kusin i småland..fna kommer ju inte på va hon heter...skandal...
Ta hand om dig!
Kram

2007-03-10 @ 01:34:14
URL: http://loveblom.blogg.se
Postat av: Stefan

Eva heter hon ju kom ja på=)

2007-03-10 @ 01:53:06
URL: http://loveblom.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0