life goes on baby

with or without you!

hellst utan dig för allt är så jävla bra just nu!
nänniskan gick precis in i datasalen o jag blev megaröd! XD
malin skratta så hon grina- åt mig!

jag är öppen för förslag.

idag kommer eva hit. vi ska gå på bio imorgon, jag mams paps o eva.

här är ett smakprov på mina dikter.


"allt annat som bara finns där
och bara existerar

allt du gör,
säger
och
visar

som gör att mitt hjärta fortfarande dunkar
även om du inte är här
idag
imorgon
om en vecka
eller flera år

det som gör att
mitt liv går vidare
bara för att jag vet
att du
finns
någonstans
i ljuset
och att där du är

väntar du på mig"

do you like.
kommentera gärna.


på söndag jobbar jag till åtta men jag funderar på att "skolka"
jag saknar alla gamla folk. alla gamla konversationer osv osv.
jag saknar mitt gamla liv, men intwe dig.
du är en skit. :)

nu sitter jag i datasalen och det är typ halva klassen här och anders bryr sig typ itne att man itne jobbar, det e skönt, men jag ligger efter jag borde jobba men jag kan inte ag har ingen koncentration.

pusspusspusspusspuss på mitt gamla liv och mina syskon, mina föräldrar och mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Dikten va fin syster!
Och PUSS på dig med!
Du är underbar! Du förtjänar bara det bästa, det hoppas ajg att du vet,, hela vår familj förtjänar bara det BÄSTA
ta hand o mdig!
Kul o ses idag!
Kram Puss

2007-03-25 @ 23:24:15
URL: http://loveblom.blogg.se
Postat av: denise

fin dikt (:

2007-04-02 @ 15:24:38
URL: http://nisur.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0