jag vill bara säga att..

youre just a piece of my shit, stuck in my ass and youre never coming out,
but if you ever do youll smell like shit so anyone wont ever talk to you aain and thats what you deserve.

men iafl. du är en skit och jag klarar mig så jävla bra utan dig!

nu i helgen ikommer eva upp! :D trevltrevltrevligt.
hoppas att hon itne kmr må jättedåligt. <3

jag vet itne jag tror itne ja känner för o skriva något nu för min lektion slutar typ nu änåd så ja ska gå o äta lite innan matten eller nått, om de andra ska..


JAG HAR FÅTTT TILLBAKA MIN MOBIL! <3
aja. pussipussipussi.
sakna folk i det gamla, som betydde ngt. på riktigt.
skit på er andra

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0