fanfanfanfan

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan osv.

den här dagen går bara åt helvete.

igår va jag o lämnade in min mobil på lagning o den kmr tillbaka nån gång i veckan, då ska ja försöka hitta tillbaka o hämta den.
jag har en lånemobil nu o den e typ den första 3g mobilen nånsin. hihaho.

idag iafl så va ja redan på dåligt humör o sen kommer en viss person o berättar nåon som gör mig ännu mer förbannad
även fast den personen vetom det så säger den det
och just nu så
mktmktmktmktmktmktmktmktmkmtmktmktkmkt MYCKET BAJS PÅ DIG FÖR DU ÄR ETT JÄVLA HELVETESBARN OCH JAG HATAR ATTdU GÖR SÅHÄR.

jag har ingenting att skriva för tillfället tror jag men jag är på så jä'völa dåligthumör o ja behölver nån att prata med.
ring gärna. övertala mig,

hejdå.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0