ny sommar, ny kraft?

snart har det gått ett halvår
och jag känner mig inte mycket starkare än sekunden efter.
jag är nog svagar,
nu när jag är halv.


imorgon slutar skolan och folk försvinner,
det blir skönt att slippa vissa, men de andra
jag vet inte, vi lär ju ses men
det känns som om ni inte kommer känna igen mig, typ?

det var ganska länge sen jag skrev,
men jag har bara badat och solat, i princip
jag flagnar nu,
flagnar av mig dig kanske,


Idag hatade jag mig själv lite, en stund.
varför är jag elak?
vem fan gjorde mig till den jag är?
ja det vet jag ju men..
varför är jag så elak?
det kändes som om allt skulle brista
men jag höll god min.
som alltid.

och jag vill skriva dikter som berör,
något som världen kan förstå.
det jag behöver.
jag vill skriva som Du.


gör mig hel.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0