när livet tog slut

igår dog han.
bara för att uppdatera.
mamma ringde i morse och sa att nu var det slut,
och det hela hade gått bra.
Men jag kan fortfarande itne förstå att det var Janne som låg där och inte farfar!

Nu sitter jag hos anna o ch är osocial, men hon pratar med sofie och städar, ikväll så ska vi ha eh, klassträff med 9d1och de ska bli mys XD
anna ringde mig o fråga om jag ville komma hit och jag undrar om hon hade i baktanke att jag skulle..
hjälpa henne städa?
iwi. busbarn iafl.

Men.. hur som hellst så jag ska inte skriva så mycket, jag ska väl typ göra utmaningen från nisur,

...Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
killar
tjejer
"efterlivet"

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

jagsittervidannasskrivbord,
vattenflaska
papper
cd skivor

Tre saker jag sitter vid:

Datorn
Skrivbord
sooofa

Tre saker jag gör just nu:
Skriver detta
listening på annas musik
funderar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
gifta mig?
Resa
skaffa en kille som behärskar att spelar gitarr o sjunga för mig ^^


Tre saker jag kan:

bli sur utan anledning
gilla musik efter endast ha läst texten
ha roligt med mig själv när allt är som tråkigast

Tre saker jag inte kan:
sova med ljus i närheten
sova med öppen garderob
bevisa att det finns ett "efterliv"


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

sum 41 - pieces
the fray - hundred
raymond&maria - storstadskvinnor

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

spela piano
spela gitarr
sjunga

Tre favoriträtter:

Tacos
plankstek
pommes (a)

Tre personer jag utmanar:

http://loveblom.blogg.se
http://jordgubbskal.blogg.se
http://josefing.blogg.se




pusshej!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0