för att jag hatar verkligen att såra folk.

hej.
igår var den värsta dagen på länge.
från allra första början så var jag trött&surig och lät det g ut över alla andra.
allt efter som dagen gick så bullrade mitt humör upp mer som ett åskväder eller nått
när jag kom hem så tittade jag bara på tv och försökte undvika folk att bråka med.
Vid maten så blev min bror ledsen och jag hatade mig själv för att jag var med "mot" honom.
sen blev jag skitledsen för att Stefan var ledsen och jag var tvungen att skriva ett sms att jag tyckte om honom
Lite senare så gick jag till stefans rum och jag hoppades på att han mådde bättre då,
vilket han gjorde
och han skrattade och jag med, så jag blev lättad över att han inte var arg på mig.
Sen gick jag till mitt rum troendes över att klockan var 21.50 och att jag om tio minuter skulle titta på "efterlyst special; jakten på en mördare" men när jag kommer till TV'n så visar det sig att klockan är för fan bara 20.50!
jag blev förvirrad och jag gick runt och vankade och undrade över vadfan den timmen kom ifrån.
sen i alla fall så låg jag i sängen bland mina nya fina ahgrensbilar lakan o tittade på tv.


Idag har jag bara vaknat, åkt till skolan, haft "idrott" vilket menas med att vi fick en tennisboll och fick göra vad vi ville med den men eh.. vi körde "tiger" och jag åkte ut på en gång.
sen gick jag jossan  & alex en sväng som tog ungefär 7 minuter.
EN SÅN JÄVLA ANSTRÄNGD IDROTT.
Föressten fick jag g+/vg på min idrottsbok.
jag som knappt har tränat utan bara skrivit.
min mamma som sa förut "ja men du behöver ju bara skriva, det är du bra på"

Nu ska vi ha datakunskap och sen slutar vi. Klockan fem idag börjar jag jobba och jobbar till 21 ikväll. Dryg.
men pengar.

I alla fall, nu ska jag jobba lite. PUSS.
du är söt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0