stupid dreams, stupid me.

jag är så jävla dum, allvarligt skadad.
idiot.
grundlurad, igen!
den här gången gör det i alla fall inte lika ont.

Jag blir äcklad, det är det som är sanningen
jag borde väl egentligwn bli äcklad av mig själv
för att look what I have become now.
jag kan inte skriva
jag har förlorat det
och såfort jag försöker så blir det bara nån sörja som ingen som hellst förstår och it makes no sense
för någon som inte heter jag.
jag känner mig hemsökt av mina egna tankar.
JAg bara önskar att något bra för en gångs skull kunde hända
för att jag lovade dig,
och det kan bli svårt att hålla annars.

& föressten, GRATTIS STEFAN, JAG ÄLSKAR DIG!


anyway.
jag försöker hitta en låt att skriva en dikt till,
det är så jag brukar göra.


"jag försöker hitta ett ljus
som kan leda mig där jag går
det är inte mörkt alls
det är bara mina ögon som vägrar motta ljuset
och mitt hjärta snubblar över kroppar
jag tror jag har gått i cirklar ganska länge nu.
Men jag får aldrig se dig igen
det var så vi bestämde
jag vet inte riktigt om vi var överäns
men sånna är reglerna
och regler är till för att följas
eller
kanske
ska
jag
en
dag
brytareglernaochtadittljustillmitthjärtaigen?"

image11

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0