My dream is to wake up with you

en ny dikt,

"Långa texter som inte säger nånting
Ord som bara blir mummel
För att
Utan - dig
Så blir allt sammansmetat
Och jag
Fattar - ingenting
Men med dig så

Vill - jag - bara - bort."

och just nu är det rätt mycket på gång,
imorgon kommer eva hit :D
jag är jätteglad,
för det känns som omdet vore evigheter sedan vi träffades, och det är bara sedan i påskas
plus att det var enda gången jag kommer ihåg att jag har träffat henne,
ajg vet att jag har träffat eva förut men inte som jag minns.
och ändå känns det som om vi har kännt varandra hela livet.
jag älskar att lyssna när hon pratar.

Imorgon ska vi också hämta husvagnen, och jag vill följa med,
jag vet verkligen itne
för ajg blir alltid stressad att något ska gå fel när de hakar på vagnen på bilen
men jag vill vara med ändå.

på onsdag så ska vi på cosmonova och sedan ska vi äta på mongoliska i stan <3
älsko. alltså, det är den ästa restaurangen jag har ätit på
det ända dåliga är att man blir lite fetare efteråt  ^___^

på torsdag ska jag leka med juuuzie, det ska bli trevligt, hon hr något åt mig?

och på fredag begravs janne. (RIP)
 (jag hoppas att du har det bra.)

på lördag åker vi iväg med husisvagnen är det planerat, så jävla mys :D
jag längtar faktiskt. vissa människor i min ålder tycker att det är konstigt att man åker med sina föräldrar med husvagnen
men jag tycker abra att det är..
mysigt, ja jag kan itne komma på något bättre ord.
jag längtar efter att få komma igång med "anne franks dagbok" också.
jag kankske tänker tjuvstarta (:

men kommentera dikten (:
puss.
du är söt.
men du vet nästan inte vem jag är.





(några timmar senare)

För att det är som att du inte minns ett jävla piss och du är en skit, igen. och nej, i wont.
men det är så att it bothers me och jag får för mig scenaion (stavn.?) hela tiden och det är skitjobbigt
och jag drömde om dig inatt också.
det var itne så illa men du var i alla fall
och det är jobbigt.
för att allt gick så snabbt..
och allt försvann

några sekunder


Kommentarer
Postat av: KolsyratTe

jag vill också gå på cosmonova:O

2007-07-09 @ 19:46:33
URL: http://scoip.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0