i thought you were in my dream again

hej! jag är hemma igen, det va i och för sig ganska länge sen nu som jag kom hem (onsdags) men jag har itne haft tillgång till datorn förän nu.

semstern var rolig faktiskt.
jag kan sammanfatta den lite granna,

hundvattenlek grannarsomintekanslutaprata
kortspelklatsy(YATZY) myspratmedmamma&pappa
fis mat veterinär stackarstintin bergsvandra bergsvandraigen
jättefinutsikt gåupptillsnön jääääääätttehöjdrädd
kananerochbliblötirumpan tappakamera tränabackträningutanmening?

&såvidare&såvidare..
mycket som bara finns där och gör semestern fullkomlig men man lägger inte märke till det ändå



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. fy mig :D
jag har itne tid att skriva mer,


(föressten, har du kul, idiot?)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0