this strange feeling of mine

Hej alla konstiga människor som tycker att det är roligt att läsa mina tankar. :)

idag mår jag väl bra, på ett konstigt sätt.
som du kankse ser på min rubrik så har jag någon konstig känsla i mig
det kommer nog ut förr eller senare, flera st vet redan vad jag menar.
men saken är att jag inte vet hur jag skall gå tillväga med denna tanke, denna känsla.

den senaste tiden så har det varit jul nyår o massa mer dagar som det inte har hänt något speciellt,
förutom det faktum att jag fick en kamera i julklapp.
och så har jag fått ett nytt rum med dubbelsäng! SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA NAJS!

nyss så har vi haft prov i grafisk kommunikation de gick väl bra men det var frågor med som jag inte ens visste o matt jag skulle plugga på. jobbigt ställe man var i då liksom.


nu den närmaste tiden så ska jag:
- lära mig leva utan femman
- ta ett beslut och leva med det
- försöka återfå kontakten med FLERA a mina vänner. jag menar, vart tog dom vägen liksom?
- sköta skolan bättre
- spara pengar
- spara kina pengar
- åka till kina


ja, det var väl lite grand av det jag ska göra.

och jag måste säga att mina vänner som finns för tillfället är hur underbara som hellst.
man kan ju bara tacka o buga för att de har gjort mig till den jag är ^^


jag o jossan satt och o snacka om barn o vi kom fram till att vi ville bli farmor o mormor men inte mamma ;D smart va

i alla fall så vet jag inte vad jag ska skriva nu men
jag saknar stefan i alla fall :)

puss ppå er gullbarn

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0