sanning eller konsekvens

grejen var att sist jag skrev så mådde ja kankse  inte jättebra.
som ni säkert även märkte.

Jag skrev ett sms på kvällen
och avslöjade mig själv.
Och jag låg i en kvart och undrade hur det skulle bli sen
om jag skulle ångra mig?
men nej, trodde jag ja.
Ångest.

Svar: okej.

Det gör inget. Men nu är allt jättekonstigt
och, jag vet inte riktigt vad som har hänt
För att det är annorlunda nu.

En vecka har gått. det är fortfarande konstigt,
men jag är på något konstigt sätt nöjd.

och snart är det jul.
På julen så känns allt bra och familjen är tillsammans. myspys.
här är vad jag ska göra de närmaste dagarna:

Den 20e december
Skola på dagen,
Fotofest (är med i 30 minuter)
Jul buffé med familjen eftersom Erik och Kristin går ut skolan.
JAG FÅR MIN KAMERA!!!


Den 21a december
Skolan slutar,
dela julklappar med sofie & jossan,
myspys på kvällen.


Den 22a december
Helg och julpyssel,
Erik kommer hem.

Den 23e december
Massa pyssel, spela kort? :)
slå in sista julklapparna
äta julgröt med la familia.
Trä granen! :D

DEN 24e DECEMBER    .::JULAFTON::.
Åka ut till kyrkan för att träffa släkten och byta julklappar
spela kort?
kolla på kalle anka medans vi äter lite sill och sånt
spela mera kort?  ^__^
mysa med familjen
äta julmiddag.
Öppna julklappar
äta knäck och se på tv.


Det känns som att det kommer bli en bra jul i alla fall. men jag har nästan inga julkänslor kvar. Jag hade julkänslor i typ September men nu då?!


Show me how?
puss :*



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0