nej

jag tog bort det där inlägget
för jag vill inte vara för enkel
jag är en idiot jag med

för jag kanske lurar mig själv?
Antingen så var det en dröm eller så sa jag det till jossan i telefon..
eller så var det malin när vi pratade i lördags..
i alla fall
"antingen har jag lurat mig själv i ett år eller så lurar jag mig själv nu"

men jag kan inte, snälla.
det sitter djupt.

image25


Men jag vill att.. nej.
"skit samma"

Bli inte arg. Snälla.


Don't hide the truth from me anymore darling
please don't
I want to make youre heart beat
and I want to fell the rush of blood
when we touch
"But it's all a broken halleluljah"



Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: osciis

Stackarn då
=/

2007-12-08 @ 17:37:21

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0