magic

hej snygging.
idag är jag på skrivhumör
fast jag blevjust jävligt trött efter att ha lagt in alla 350 bilder från den nya kameran till datorn, letat igenom & lagt in på bdb.

anyway så är julen slut nu & det känns itne ens som att den har börjat.´
jättekonstigt.
dagen innan julafton så försvinner den fina frosten som åtmistone den kunde väl ha legat kvar, eftersom vi inte har någon snö?
och dessutom så köper typ ingen i familjen julklappar utan de ger pengasr eller annat istället
okej att det är liksom itne julklapoparna som julen handlar om utan att få vara med familjen & så.
men ändå, julklapparna gör väl det hela komplett?
sen får jag itne ätapippi mackor längre till julskinkan bara för att jag inte tål gluten
och dom glutenfria hårda mackorna är så jävla hårda att man dör typ. (haha)

anyway. jag ska till turkiet med tjejerna!! :D
så jävla najs. längta längta längta.
Alanya sommaren -08! <3

men jag vet inte vad jag ska skriva. har kommit på en bit av en dikt som jag kna skriva;

Text: jag själv

jag kan se ett avtryck formas i sanden brevid min hand
precis som om du vore här brevid mig
då skulle vi kunna göra cirklar i vattnet
så som vi gjorde förr

och jag vet inte om du kan se mig
när jag dansar ensama hjärtslag i solnedgången?

När vinden smeker
så är det precis som om jag fortfarande kan känna hur du håller om mig
och jag kan höra dig viska att
det är okej att släppa taget.


comments?

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0