hemska, hemska, hemska känsla.

hej.
....så långt kom jag utan att driva iväg med mina tankar.

Det är tufft nu. jag vet något jag inte vill veta
och min hjärna filosoferar utan att jag vill det.

I alla fall så köpte jag en mp3 idag *glad*     




julen börjar ta sin form och människor ställer frma julstakar och det är massor av ljus ute nu.
det är mysigt, men jag har ingen att dela det med.

shitensgristönt
och när man försöker få in det i din hjärna så förstår du ingenting,
eller så blundar du
jag vet inte om jag har gjort det jag med
vi blundar för varandra.
Men jag blundar för mig själv också,
har gjrot det ganska länge nu
men jag håller på o tillochmed glömma det
så bubblas det upp
och jag får för mig att förstöra för mig själv igen
utan att ens veta om det
och glömma allt som har hänt
bara för att.
vilken jävla dummer jag är.

Jag tittade på idol igår och när amanda sjöng Halleluljah.. så blev det "ett moment"
helt underbart vackert och idag har jag lyssnat på den låten hela tiden.
Halleluljah - Jeff Buckley


du har mitt hjärta. gör vad du vill
men såra mig inte mer
du vet inte vem du är

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0