wohoo

hello mates!
jag är glad glad glad.
men jag vill flytta, get out of here and start something new.


i alla fall så har ehlgen varit jättenajs,
i fredags (sist jag skrev)
så kom malin och sofia hit och så satt vi o snackade och hade spökjakt ^^,
haha, malin blev rädd,
för jag hart spöken på baksidan

det läskigaste var att när sofia tog kort på mig när jag satt ner och skulle gota
så va det som om något reflekterades ifrån mig
men grejen var att jag hade ignet som hellst ALLS som skulle ha reflekterats
och det var lite läskigt, something was on me..
sen när tjejerna hade gått så var jag jätterädd att någon skulle äta upp mig, eller nått.

Lördagen gick åt att jobba, 14-23 och sedan drog jag till malin och satt där i 10 minuter
och sen gick vi till mig o tog ett nakenbad ^^,
(jag, sofia, malin & emelie)
sen när vi var klara (SOMTURVAR) kom killarna o undra vart vi hade tagot vägen,
sen gick vi till malin en srtund igen och sen bar de av hemåt till sängen o sova.

i går (söndag) så va det fint väder och jag vaknade av att någon dunkade i frysen och jag visste att det inte var stefan så jag förstod att mams o paps hade kommit hem då.
jag gick upp och å la jag mig i solen och badade lite, det a mysmys.
sen så åt jag & åkte till jobbet.

Nu är jag här och idag har jag bara sovit till 12 och varit ut med hunden och förövrigt bara suttit här.
jag ska dock dra snart för jag vill se lite inspelade program och så ska jag väl äta också.
jag ska dra till jobbet om 2 timmar.
ush.


Anyway så saknar jag folk från skolan så PUSS på er :)
och puss på alla andra sötbollar med för nu ska jag gå
<3

(längtar till torsdag :D)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0