undertryckta känslor

Jag hatar att drömma.
jag vill inte sova
för att jag vill inte drömma.

Då menar jag dem som händer när man sover såklart,
itne dem som man kan "föreställa sig" för sånt har jag vekrligen.

Jag var ju på hockey igår, för er som har koll på min blogg.
och det blev 2-3 i matchen, till Wings, TYVÄRR.
och idiottränaren, som jag berättade om igår,
Han coachade itne ens, utan han satt på läktarn, JÄVLA FEGIS.

det var ganska spännande match i alla fall.
Bålsta tog ledningen ungefär 15 minuter in i första perioden och de höll 1-0
i andra perioden gjorde arlanda två stycken turmål och helt plötsligt stod det 1-2.
I tredje perioden så gjorde arlanda 3-2 och bålsta jobbade ändå på och det slutade som sagt med 2-3.

Idag ksa jag jobba, jag börjar 1600 och slutar 2200, ush.
eller det är en rätt bra arbetstid
men jag vill inte jobba.
jag är itne på jobbhumör idag.



Men jag kankse släpper in en dikt sen, vem vet.
paramore - misery buisness. <3
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0