skola&skola..&...gissa? SKOLA!

hej fuckers.
nu sitter jag i skolan åp eh... digital bild?
eller jag ve tinte, vi jobbar med ps ialf, men vi gör typ smama saker hela tiden
och OJ vad jag skriver illa.
ursäkta mig men jag orkar verkligen itne ändra allt detblir ju liksom fel hela tiden.

Nu är det höst och det är så jävla hemskt!
igår var jag jossan sofie & mina i uppsala o shoppade,åtminstone jag shoppade.
jag köpte;
en jacka 900:-
byxor 500:-
klänning 350:-
"leggins" typ, 60:-
sen torr jag att de va det.

När jag kom hem efter en lång dag på stan så åt jag, kollade lite på TV och somnade nstan direkt,
halv tio sov jag
och jag kom hem vid halv 8 ungefär.
snacka om heldag.
somna som en stock kallas det.

Inatt så drömde jag att jag var jagad av maffian och jag vaknade och hyperventilerade. ush nej ush!
det som gjorde att jag upptävckte att det hade varit en dröm var att i drömmen var det  mörkt ute och när jag vaknade var det morgon och därför var det ljust ute.
ush.


me njag vet itne vad jag ska skriva verkligen,
jag undrar om jag blir sjuk snar för att b¨de mamma och stefan är sjuka
och jag brukar alltid bli sjuk på hösten.
vrenda jävla år.


Men puss sov gott.
(dela säng med mig?)

Kommentarer
Postat av: Hej!

Kommer gärna och delar säng med dig Anki ^^ mohaha

2007-08-29 @ 20:07:58
Postat av: du kan kalla mig toffel

ja vill:s(a)

2007-08-31 @ 15:31:47
Postat av: emma

du får säga hej då!, så vi får se hur vi ser ut i verkligheten :)

2007-09-02 @ 20:59:46
URL: http://begravdanka.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0