en ny jävla dag

idag har jag lekt med jossan & sofie.
trevltrevl.
det är två mysiga människor,
sofie tyckte det var roligt att lyssna på mina "problem"
och jag vill flytta
iwi. jag vill.

jag vet inte vad jag ska skriva,
jag mår bra
jag blev lite försenad på min lycka några minuter diag bara
men det gick över fort
mycket fortare än jag trodde
jag tycker att det är kul att leva

och jag längtar tills torsdag

min räkning är hög,
redan över 300 vilket jag brukar ha i slutet på månaden, typ den 29 eller nått
jag undrar vem det beror på ;D



PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: Sussie

hej
kollade precis på din bilddagbok, tråkigt att höra att din lilla katt har gått bort vet hur jobbigt det kan vara, hoppas du mår bra.

2007-08-11 @ 18:03:54
URL: http://tussen86.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0