death seems to follow me

hej.
min katt är död.
det var en vecka sedan nu ungefär
men ändå
min katt.
pelle. pelle svanslös.
"pelle plutt plutt plutt
tog ett skutt skutt skutt
över ån ån ån
tappa tån tån tån
in i kammarn
hämta hammarn
spika fast den lilla tån"

det är obehagligt
och jag hör fortfarande honom gnälla på att han vill ham at.
och jag vet att jag var arg dagen innan han dog
jag var trätt på mammaoch pappa
och han ville ha mat och jag bara
sa åt honom att hålla käften.

Natten innan han dog. så jagade han svansen i min säng
annars burkar han alltid gömma sig när han ska göra det.
jag saknar dig pelle.
jag älskar dig pelle.
12 år.

image12



Idag ska jag klippa mig. kort, eller,
Rihanna hår typ.
och jag är nervös.
många folk har klippt sig så nu
så det är väl mode skulle man kunna säga
men jag har velat haft så jättelänge
ja har bara inte vågat
och min frisör har velat att jag ska klippa av mig håret jättelänge hon med
men jag har inte tillåtit det.
idag ska jag doc itne klippa mig hos henne.
Jag sofie & jussefin ska åka upp till euro stop och så ska jag klippa mig där.
jag är rädd :D
men i alla fall så är det typ såhär:

image13

det kommer bilder på bilddagboken sen :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Adam

jag beklagar, å håret blir säkert bra^^

2007-08-14 @ 16:42:39
URL: http://scoip.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0