och åter igen sitter jag här...

...i skolan
datakunskap. kevin är här inne och kikar.

igår så städa jag mitt rum och jag möblerade om lite..
sen skulle stefan kanske få byrån som står i mitt rum så jag har börjat städa ur den men det e rätt jobbigt för antingen så måste jag sitta ner eller så ska jag stå böjd med nacken så får jag ont i ryggen.

jag hittade det där brevet som emelie skrev till mig på min konfirmation.
så börja jag grina såklart. fanvadjagsaknarosstusengångerom. detskullealltidvaraduochjagochviföralltid.

i alla fall. mamma o pappa blev glada i mig för att jag städade mitt rum. innan såg det ju ut som ett helvete. jag lovar dig, ett helvete.
sen när jag städade golvet (dammmmmmsög och tog upp kläderna) så tog jag upp stegen till min säng o la den i sängen.. medans så låg katten där
efter ett tag så ville han gå ner därifrån men när jag sträckte ut armarna för att ta ner honom (han kan ju inte hoppa en o en halv meter ner) så backade han,.. fegis som han är.

men tillslut fick jag ner honom i alla fall
o han slapp vara där uppe när dammsugaren hotade nere på golvet.

senare på kvällen så gick jag över till emelie och tittade på OC med henne och Martin. myspys.
vi åt kardemumma kaka. (och det var riktig kardemumma, jag som brukar säga det när jag tycker att nått e gott.)

nu ska jag fortsätta att leka tyffing här i skolan. sköt om er!
puss. (johan <3)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0