någon gång ska alltid vara den första

Hejsan. Angelica heter jag.
jag kände för att skapa en blogg bara för att jag har läst min brors blogg "mynameisblom"
och det e roligt o skriva tycker jag.
i skolan idag var det skojigt. inte jobigt ens knappt.

vi började typ kvart i nio tror jag,
vi kom dit, jag sminkade mig eftersom jag knappt hann klä på mig i morse så såg jag fördjävlig ut
seda nså gick vi oköpte fru-kost o så gick vi till klassrummet
när vi kommer dit så sitter vi där o väntar på våran lärare i typ en kvart kanske,
sen kommer hon o säger att vi har bytt sal. suck.
bara för att vi ksulle titta på film vilken jag itne kommer ihåg nästan nått av för jag satt o ritade medasn
jag vet i alla fall att den hette good will hunting o att den handlar om ett geni som bråkar.

efter engelskan så hade vi matte o den var helt okej faktiskt för jag satt o lyssnade på musik räknade
13 tal faktiskt, vilket var ett välllllllldigt framsteg ifrån igår då jag räknade 1 tal. haha. busbarn.
sedan efter matten hade vi lunch i typ tusen år men den gick åt av att sitta o äta i 20 min kanske o sen gick vi till salen där vi skulle ha datakunskap lite senare så satt vi där o gjrode absolut ingenting.
sen började lektionen. jag gjrode ingentign!
eller jag började med en uppgift men programmet låste sig efter halva så jag sket i det.

sen så hade vi inställd idrott så jag kom hem 2 ttimmar tidigare än jag trodde! :D
nu sitter jag i allafall här hos stefan o skriver min första blogg :)
ikväll ska vi iväg o se på skidor o brädor. eller asså folk som åker på dom ;)
det ska bli skoj. johan bjöd mig först men jag tackade nej för han skule åka så tidigt
o sen två dagar efter det så ringer min bror o frågar o mjag vill följa med :p
aja han blev inte aggressiv mot mig i alla fall odet va de enda jag tn ville.
men nu ska jag dra mig itllbaka.
vi hörs! puss på er.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0