skolavslutning, bullar och pepparkakor.

idag var det julavslutning, äntligen!
fan att vi ska sluta så sent, alla andra slutar typ jättemkt mer tidigt men börjar samma dag. dryygfan.

ialllafall så va de mys på avslutningen.
först när vi kom till skolan så hade vi en lektion, med helena, (HELVETET)
då skulle vi hitta massor av ord ifrån "rudoph's red nose" jävla trist.
sen så hängde vi gubbe.

efter det så va de event i gallerian o så fick vi lyssna på nåra lärare sowm sjöng och lite "teater"
skoj.. he    he.. he.

sen gick vi till ett klassrum o fikade. det va jättemys.
vi skulle dessutom gå runt bordet o säga vad som vi ksulle minnas ifrån den här terminen
och de flesta svar var som mitt ungefär:
"jag kommer minnas alla konstiga personer här som gör den här klassen så jävla bra!"
sen efter det sa helena (HELVETET) att alla verkade tycka att vi öär konstiga.
men det är ju så. vi är udda. K klassen liksom, vilka jävlar.

jag kommer sakna alla mina konstiga klasskompisar. <3 en STOOOR glad julkram på er alla :D

och jack.. du är snäll även om du är en BW, det är det som gör dig till den riktiga jack! :D
hoppas att du inte tog illa upp ;)

nu ska ja va me johan för han gnäller att ja skriver, han säger att ja skriver en bok. så fan heller, jag har ju knappt skrivit nått,. :)

puss på er, ha en bra jul så hörd vi. GOTTT NYTT 2007!!
johan är mitt hjärta.
/ bortglömd.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0