datakunskap och powerpoint

Helloj igen. idag blir de snabbskrivning för att jag ska gå om 5 minuter.
sukgymnasten för att träna knäna igen.

jag va där förra vecdkan också och hon sa åt mig att köpa en pilates boll vilket jag gjrode i söndags
men jag har itne haft den än för att träna. orkar itne blow it up.
men nu i alla fall så ska jag iväg.. skönt att börja träna lite i alla fall.
dessutom funderar jag på att börja spela handboll igen.
skånelas 91or.. :) skoj. SAKNA handbollen så mkt.


men nu måste ajg logg out så jag skriver snart igen ;D
puss på er gullbarn <3
älska johan

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0