framtiden

hallooo!
jag sa ju att jag skulle ta upp bloggandet igen, nu är det på G!
och vet ni vad jag har gjort?

 

på frågan "när vill du åka?" så skrev jag januari 2012. Det var det senaste som gick att göra anmälan till, jag gissar på att man har ett år i förtid på sig typ.

Just nu har jag jobbat 208 timmar. Det är sjukt, jag KAN liksom åka nu, något som jag så länge sett som omöjligt är nu möjligt (ja, bortsett från att jag har 2 kronor på sparkontot och planerar en resa till Asien med Emelie också).

 

och annars? På torsdag åker jag lenne sofie och Norberg gänget på ytterligare en partykryssning. Jag hoppas på samma tur som förra gången, den resan var GALEEEEEN!!!
I Torsdags var jag hos Sofie och tattade mig till att titta på handboll, hehehehehe.
När jag ändå var där kunde vi myza och så gjorde vi dricksglas till the cruise! hahaha, jag älskar dom!!

Nu pallar jag inte mer. Jag återkommer! PUSS!

 


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0