spisproblem

hallå!
min spis dog igår. meheeeeeeeee :'(
Jag märkte på lunchen när jag var hemma att det tog 1000 år för den att värma upp, så insåg jag att timern hade lagt av (jag måste trycka på en lampknapp för o få på strömmen i en timme) jag värmde då istället min pyttipanna i micron och åt. När jag kom hem efter skolan åt jag Haloumi ost, stekt. Det gick bra, vet inte ens om jag tänkte på att timern dog men jag märkte att värmen gick ner iafl. Sen på kvällen blev jag sugen igen på något så jag skulle koka majs. sagt och gjort, jag startade timern och satte mig i soffan o väntade på att vattnet skulle koka upp. 5 minuter senare tittar jag på spisen och lampan lyser inte - den var inte på. Jag tröck på timern igen och den funkade fortfarande inte utan den dog direkt. jag fick stå där i 8 minuter och hålla in knappjäveln så jag kunde få min majs. proppskåpet går det inte att göra något åt, så jag felanmälde. hoppas att dom kommer idag. tur att jag ska äta kräftor till middag så jag slipper använda spisen/ugnen idag.

åh va roligt de va o läsa de där va?
nu ska jag dra ner på stan o kanske leta efter något snyggt men även handla lite som jag glömde igår.
pussee


topp från Diesel och jeans från Gina!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0