change

hej hej
jag har fixat designen lite, inte så avancerat, kände för lite text-time sååååå.
Ida ghade jag "visning" på lägenheten. Tjejen som har blivit erbjuden lägenheten är i Kanada så hennes kille var här och fotade. I tre minuter. Och jag åkte hem för det. Tack. 200 kronor fattigare.
Jag håller på o tittar på bilar. Insåg att ja ghade lite mer pengar till mitt förfogande så jag aknske kan få en rådig bil ändå, men.. det återstår att ses.
Jag ska gå o lägga mig nuee, vi hörs när vi hörs.
pusse

förresten har jag börjat spela handboll igen. Rosers damer! grymt!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0