jobb

hejhallå. Sitter på jobbet just nu. sista timmes är det som vanligt inte ett skit att göra.. allt är redan klart :) Sköönt. Första tio minutrarna åkte jag sparkcykel här inne men efter att jag tröttnade eftersom det var ett sånt litet utrymme så hamnade jag på facebook. Ovanligt... nej, inte riktigt.

Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan övningsköra. Egentligen vill jag att tiden ska seeeega sig fram.. jag är nervös. Har inte kört på typ ett halvår? Om inte ännu mer. Ett år kanske? minns inte ens sist jag körde. Men jag måste väl, på tisdag är första körlektionen på körskolan.. AAAAAAH, JAG DÖÖÖR...
just nu är jag typ övertrött. Det här kommmer inte sluta bra...

Ikväll ska jag träffa Slem en stund, prata lite såå vaaaaaaaaaaaa. Förhoppningsvis hinner jag sova lite innan imorgon också, hehe :)

nu ska jag.. åka lite mera sparkcykel tror jag. PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0