GRATTIS TILL MIG

eh ja. Mamma har sjungit för mig. Jag älskar dig mami. Jag älskar alla andra i min familj men mamma har varit speciellt extra söt idag. PUSSSSSSSSSSSSS PÅ DIG. Jag skickade ett mms på mitt födelsebevis med tid och sånt där. Eftersom jag och mamma pratade om det innan, vilken tid jag var född alltså. Vi trodde båda att det var 15.43. Så får jag ett sms tillbaka av mamma "Hej det var ju kl 15.25 stog på ditt sms grattis en gång till vår bästa dotter"
1. Mamma tar ett år på sig o skriva sms och att hon skrev ett så pass 'långt' sms är gulligt i sig
2. Mycket bra svenska gör det ännu gulligare
3. 'till vår bästa dotter' -jag vet (det vore konstigt annars) att jag är den enda dottern. MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅÅ.
Jag älskar dig mami.


I alla fall, de va inte det jag skulle säga utan att jag är klar (för tidigt, som vanligt) för grillmys hemma hos Nicole!
Jag har faktiskt varit riktigt produktiv idag,
pluggat
haft tankar på o skita i tentan
pluggat
haft tankar på att skita i tentan
tvättat
pluggat
haft tankar på att skita i tentan
städat

nej men sedär. Jag tror att undermedvetet har jag gjort massa saker bara för att slippa plugga. Jag vet fortfarande inte om det är värt att göra tentan imorgon, isf bara för att gå dit, ta med sig tentan och gå hem igen. Men jag vet inte. Man kanske ska försöka i alla fall.. Eller inte. Jag ska prata med Nicole ikväll om det.
Här får ni en gullig bild på födelsedagsbarnet, PUSSSSS PÅ ALLA SOM SAGT GRATTIS, KÄRLEK.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0