god morgon!

hallå hej..
börjar skolan 10.15 idag och som vanligt startar jag tvn när jag är halvvaken för att titta på vakna med the voice, bara för att vakna till ordentligt.. nackdelen med att börja 10 istället för 9 är att efter Vakna! så kommer det TV-SHOP, det är alltid samma grejer dom försöker sälja och det är alltid erbjudanden som gäller "just nu!" eller "bara nu!" och dom säger "ta chansen.. för bara..." Just nu är det reklam för abtronic, det roligaste med den produkten är att när man får se före och efter bilder så ser man först en hårig kille som trycker ut magen, på efter bilden ser man en rakad kille som spänner magen.. plus att det inte ens är samma jäkla vinkel på bilderna.. haha.. jaa, jag undrar vad de är för folk som köper sånt där när man verkligen ser på reklamen hur fake det är!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0