1,5 timme

hej på er!
sitter här, har precis proppat i mig massa tacos (igen) och spricker nog snart, haha.. det är ju så gott! En gång i veckan eller åtminstone varannan vecka äter jag det :)

Just nu sitter jag med programmet lyckohjulet eller vad fan det nu heter, på i bakgrunden.. där en av graf systrarna (tror jag?) är med som program ledare, när hon går fram och tillbaka o trycker fram brösten.......
vad är det för programidé egentligen?

Nåja. Jag fick i alla fall tid till att lyssna på musik innan jag ska gå. Egentligen ska jag läsa en av artiklarna igen men det enda den består av är synonymer (?) jag kommer inte ens på ordet på det.. den handlar om den amerikanska kongressen tror jag.. "There are slippery slopes and level playing fields to accommodate whole new ballgames. Directly in back of the building is a lake from which the tips of icebergs protrude, and anchored there is a ship named Titanic, whose deck chairs can be rearranged."

ja, om ni nu orkade läsa den där, ni kankse förstår att det inte kommer vara det lättaste att komma ihåg det där.
jag bara längtar tills när tentar är över, när spännings huvudvärken kan släppa och jag kan ha en lugn helg (läs: plugghelg) utan några måsten (läs: med inlämningstid t.o.m måndag).

nu ska jag..... vet inte, jag kan inte ta mig till att läsa orden, jag kommer spräcka mn bubbla då (min plugg-bubbla, man samlar ihop all information man behöver till provet, blir det för mycket så sprängs den och då försvinner allt)
jag är inte så orolig för den här tentan, omtentan ligger i april och det är förmodligen inte så svårt.. men man ska aldrig förvänta sig att något ska vara lätt, det har jag lärt mig tidigare i min karriär..

NU ska jag i alla fall sluta tråka ut er, hihi.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0