nervös

hallo, igen.
jag var bara tvungen och uttrycka mina känslor någon stans.
Igår, efter att jag hade kört.. så ville jag köra mer, jag tyckte att jag ägde hela världen, körlektionerna hade ju gått bra liksom. Men idag, en kvart innan nästa lektion börjar så tvekar jag, blir nervös och får hjärtklappningar. IGEN. Tänk om det är något jag inte klarar av idag? Vi ska träna backning, och regler vid korsning. Jag kommer inte dö, jag kommer inte krocka, jag har Angelica med mig.
men ändå..... Skriver en update på hur det gick när jag kommer hem, typ vid 11.
puss.


update;
jag är rädd av mig när jag blir stressad. Men jag fick berömm. angelica tycker att det går framåt, jag har rätt växel-val, rätt växel i korsning (förutom 1 gång) Men jag blir stressad när det är mycket att göra.
Starten börjar sätta sig, dvs växlingen från 1-2. Jag får inte motorstopp längre. Jag känner mig inte NERVÖS för att jag ska få motorstopp heller. Jag tycker att jag har ganska bra koll på min omgivning 'även om jag ibland känner mig som jag gör när jag åker skidor (att det åker förbi nån jävel som inte har den minsta lilla jävla koll på va han gör) -jag blir rädd att någon ska köra på mig. Min styrning hade blivit bättre också, jag kunde till och med köra hand över hand till höger idag. Det blev svårare inne i ett husområde dock, då hade jag för mycket annat att tänka på.
Jag backade också, men det är svårt att veta vilket jävla håll jag ska svänga åt, jag tycker att ratten är åt helt fel håll, att man borde göra liksom.. tvärt om. Det nöter jag också in. Jag ska tvinga pappa att köra med mig i helgen. Banne honom om han är lat. då tar jag bilen själv på en sväng
.

Nu blev jag helt plötsligt väldigt trött. Jag tvingar mig dock att äta en macka och sen gå iväg till körskolan. Jag tänker sitta där i minst 2 timmar och försöka. Sen ska jag hem och sova. och så ska jag läsa i boken ikväll. Körskoleboken är min bibel.
Puss.


Den här bilen kör jag btw.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0