jobbaaa

heeej
har jag berättat att jag ska få cash för att jag tog hand om den där jävla spyan förra helgen? Nej? Okej men det ska jag. PENGAR <3
öh. Jag sitter på jobbet. Själv. Ska väl vika en maskin till och en toarunda om jag orkar. Det kliar under min fot och jag håller på att få panik!!!! HATAR när det kliar under foten eftersom att jag är så jäkla kittlig så går det liksom inte att... kittla tillbaka.
Nåväl. Efter jobbet åker jag hem och äter god grillad mat och sen ska jag ut och gå med Emelie och Sofie ner till mälarn. Fyy va mysigt. hoho.
Imorgon är sista jobbdagen pååå,... 4 dagar. Då har jag jobbat 13 dagar i juni och alltså tjänat ihop en ganska anständig lön till i Juli. Efter dessa 4 dagar i alla fall, så jobbar jag en dag och sen är jag ledig i 21 dagar, NAAAJJJJJSSSSSSSS. Fast jag vill ju ha lite mer pengar än beräknat så jag hoppas i hemlighet att den där ledigheten förkortas. lite i alla fall.
Aja, någon som vill.. åka på kryssning då? Typ en längre kyssning? Till Estland kanske? BRA IDÉ? SJJUUKT bra idé tycker jag. Men.. någon?
ja alltså nu babblar jag och får en stor lust att radera hela det här meddelandet. Istället så slutar jag skriva och börjar jobba. lite. igen.
PUSSSIIIIIIIS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0