-

jag orkar inte
jag vill bara lägga mig ner och döööööpa om mig
nej, men ja.. jag känner mig sviken, lämnad, naken, rädd... -EXPOSED!
asså
ja orkar itne ens, ni kommer ju tycka att de här inlägget är helt onödigt så jag går o lägger mig istället.
Jag orkar inte i alla fall. Det var det jag ville säga.
Men mest tror jag att jag är trött.
puss.
(förresten blir de jobb hela veckan eller.. igår (tisdag) idag, imorgon, fredag, ledig lördag jobbar söndag. Cash is king.

(mina händer blir så fina när jag jobbar.. Det är siffror, även kallade rums-nummer för dig som är blind)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0