Hey.. It's going to be OK!

hej
jag när lite glad.
jag har suttit och räknat lite nu på morgonen..
Här är hyrorna som ska betalas
31 januari (för februari); 4315kronor
28 februari (för mars); 4315kronor
31 mars (för april); 4315kronor
30 april (för maj); 4315kronor
31 maj (för juni); 0kr
30 juni (för juli); 0kr

vilket betyder 4 hyror och 17260kronor (snacka om att slänga bort pengar? :O)
Jag hoppas på att kommma in SENAST i mars.. vilket betyder att jag bara behöver lägga ut pengar för två månader. kommer jag in senare är det ju bara för sent att ens försöka :p

aja, slutsats; det kommer lösa sig!
jag vill jobba så mycket som möjligt så nu när jag är hemma ska jag skriva upp mig på massor av pass!
åka hem varje helg typ? haha..

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0