weekend.

hej och godmorgon, eller nått.
Jag ställde klockan på 10 först, vaknade och orkade verkligen inte gå upp, somnade om och vaknade vid tolv.
Erja (chefen) har ringt två gånger, jag skickade sms och sa att jag hade haft lektion att det var därför jag inte svarade ;p
Jag hatar att svara i telefon när jag sover. eller är nyvaken för den delen också, Amanda går bra men hon vet hur jag är :p
I alla fall så fick jag ett svar på smset där Erja frågade om jag kunde jobba på fredag vilket jag sa nej till eftersom jag går i skolan, kommer till arlanda klockan 1 sa jag.
Då frågade hon om jag kunde jobba efter det.. och det har jag ju ingenting att säga till om, jag har ändå ingenting att göra hemma, som var planerat iafl.

Så nu jobbar jag;
fredag: ca 13.00 - 18.00
lördag: 08.00 - 17.00
söndag: 08.00 - 17.00

åker buss;
fredag: 11.30 - 13.00
söndag: 18.30 - 20.05

sååå.. NÅGON som vill fika på arlanda på söndag mellan 17.00-18.30?!

fredagen kommer bli stressig eftersom jag slutar skolan 10.45, måste nog ta med mig väskan till skolan på morognen, annars kommer jag bli ännu mer stressad... jag är ju en sån person som gillar att gå i tid. vara i tid, en stund före till och med..
Det kanske tar 20 minuter att gå ner till stationen med en väska men om det skulle hända något.. eller jag skulle ha otur med ALLA rödljus på vägen, anyway. Jag borde börja planera vad jag ska packa.
och städa måste jag göra.

Det är bara onsdag idag men jag är ändå stressad..
öh, puss.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kanske kan fiiikaaa! Eller rättare sagt, jag kan. Hehehehheheheeeeeeeeee



guud vilken tur du har nu...

2010-02-03 @ 21:49:58
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0