Ett halvt körkort

halloooooo!!!
jag skulle bara uppdatera er om att jag är GRYM eftersom jag klarade teoriprovet i ...tisdags.. :D snart är det dags för uppkörningen, hoppas på att den går bra med. Snart kommer jag börja skriva blogg mer ofta, om ni har tur.. jag börjar skolan på onsdag. blöö..
Det ska ändå bli rätt roligt, intressant om inte annat.
har jag dessutom TUR så gör dom på jobbet så att jag får jobba ca 50%, HOPPAAAAAAAAAS. Då bär det iväg nästa höst. men jag vill inte planera något förns jag vet hur det blir. Den här gången. Då känns det mer på riktigt också.
just nu sitter jag o väntar på att Zdravvan ska sluta jobbet, då ska vi smyga iväg till Kista och kirra något glimmande till en kär ven. eh, såhär ser jag ut idag..


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0