Remember me

Hallå hej!
kom precis hem från en väldigt mysig bio med både skratt och tårar (!). Jag gråter aldrig till film, det har jag nog sagt förut. Men slutet var så oväntat och så.. jag vet inte. Jag ska inte berätta. Storböla gjorde jag i alla fall.
Eh.. Remember me såg vi, med Robert Pattinson.

Förövrigt är det ju hur kul som hellst med osäkra tjejer! haha, jag kan inte göra mer än att skratta, förlåt mig men jag förstår inte va du fick luft ifrån egentligen. Vad har jag gjort liksom? Nej juste. HAHAHA.

Nuuuu borde jag äta något, får se vad de blir. Puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0