jag känner lite så att...

jag hade ingen bra idé för en rubrik så tänkte lite att de där lät bra
fett cowlt.
Jag har suttit nu och gjort en budget, igen.
känns lite som en nödvändighet, problemet är att det inte tar stopp bara för att jag säger det. Jag menar.. om jag i slutet av den här månaden börjar få slut på pengarna kommer jag ju ta av dom där 2000 kronorna jag precis satte in på sparkontot. Vem har jag då att skylla när jag i augusti har exakt 0 kronor efter räkningarna är betalda?
jo mig själv.

SÅÅÅÅÅ... jag har ju räknat med att jag har lite överskott för det vet jag att det går aldrig o följa en budget helt ut, det kommer alltid oväntade utgifter som man inte tänkt på förut. Däremot behöver jag inte tillexempel gå o köpa massa kläder. Det har jag redan, i mängder. Tråkigt att gå runt i gamla men vafan gör man inte liksom?
Sen funderar jag på att sälja lite skor på typ.. tradera. Och kanske någon väska. Men det tänker jag inte göra förns jag märker att det verkligen börjar sina.. tänk om jag vill använda dom där skorna eller den där väskan, om tio år?
hihi.

I'm such a girl!
Ett problem jag har nu i budgeten är att jag inte har räknat med diverse presenter som skall delas ut, till exempel en bröllopspresent.. jaja. Det löser sig det med, hoppas jag. Annars får dom ha till godo på mig, hehe!

Nu hoppas jag att nicole är klar snaaart!?!?!?!?!? Inte för att jag är hungrig utan för att jag blir arg på mig själv för att jag sitter vid datorn istället för att plugga.
men.. puss!



Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0