-

tänkte egentligen lägga upp en bild på mig själv där jag håller i boken vi ska läsa tills på torsdag "The God of Small Things" .....meeeen sen kom jag på att jag har kliat mig i ögonen med allt smink plus att jag har håret uppsatt. Ingen bra idé alltså, dessutom orkade jag inte resa på mig för att hämta boken. Kan vara det som avgjorde.

Jaja, det jag skulle skriva var att jag skulle egentligen ha läst 3 kapitel idag bestämde jag mig för, 88 sidor har jag för mig. 33 blev det. 1 kapitel. Sug. Typ.

Ja så nu är jag inge glad, men om jag skulle lägga mig o försöka läsa nu skulle jag läsa 5-10 sidor o sen somna utan att ens ha förstått vad jag har läst. alltså är det en bättre idé att läsa imorgon direkt när jag vaknar med NY OCH FRÄÄÄSSSSSCH energi, bra idé..? JA.

Nu tänkte jag ägna en tanke här i min kära lilla blogg åt min kära lilla Nicole. Jag vet inte vad jag ska säga till dig egentligen. Jag är inte bra på att säga smarta saker.. Men jag bryr mig i alla fall, det vet du :) <3

Kommentarer
Postat av: nicole

aaaaw snuttis <3 tack :)

2010-04-28 @ 00:14:54
URL: http://nicolebjorkholm.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0