utgång i västerås!

för fan.. Så blev de "en sväng nere på stan" ikväll.. hihi. Allt tjat lönade sig tydligen iafl.
och klockan är redan 4!
Dags att typ.. fixa mat. matlåda eller kött? matlåda.. så jag kan titta på tv en stund till isf, haha.
Ringde förövrigt CSN och kollade ang. kemin. Jag måste läsa den annars kommer jag bara få ca 5 500 kronor i studiebidrag och då har jag liksom 1000 kr efter hyran e betald = inte bra.
Jag får kämpa helt enkelt och jag ska klara det.
sådetså.
Jag får ju en garanterad plats i drömmen då :)
Vi hörs senare så ska jag lägga upp lite bilder på lägenheten också! :) <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0