Uppdrag avklarat!

japp, så är det. Förutom att fixa kår-avin så är jag helt klar med allt nu..
Köpte mattekompendiet och så har jag hämtat min kemi + matte bok nere på ica. passade på att handla lite också.
på skolan fixade jag kårleg. ser ju fördjävlig ut.. jag hatar när man måste titta rakt in i kameran :p
Så tyvärr får ni inte se ngn bild på de.. åtminstone inte idag! haha..
jag har iafl ett!
När jag skulle gå till kårexpeditionen så hade som stängt klockan 3, dvs typ 2 minuter tidigare. kul...
Nu ska jag packa upp och fixa lite och sen börja med maten. jag är hungrig redan nu men om jag börjar laga mat nu så kommer den bli klar så fort och efter maten finns det liksom ingen ork kvar! därför gör jag hellre allting innan.
Det var sjukt lång kö till receptionen (informationen) på skolan. tror jag stog i kö typ 30-45 minuter. Det var därför jag inte hann till kåren..
aja, får fixa det imorgon!
Så får jag snart mina peningar. ihihi.

Nu ska jag packa upp. tar en före & efter bild till er!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0